دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

دیگ چدنی شوفاژکار/قیمت شوفاژکار

دیگ چدنی شوفاژکار


اگر دیگ چدنی شوفاژکار خانگی شما دیگر کارآمد نیست و شما علاقه مند به جایگزینی آن هستید ، دیگهای چدنی گازی و روغن با کارایی بالا را از شرکت دیگ بخار ایالات متحده در نظر بگیرید.

شرکت بویلر شوفاژکار ایالات متحده راندمان انرژی را جدی می گیرد. ما تولید کننده پیشرو در تجهیزات گرمایش خانگی ، دیگهای بخار آب ، دیگهای بخار ، بخاری های آب گرم و رادیاتورها هستیم. این شرکت در طی چند سال گذشته نسبت به سایر شرکتها در تاریخ گرمایش هیدرونیک ، محصولات جدید و کارآمدتری را معرفی کرده است.

دیگهای چدنی شوفاژکار IQ Family از سطح زمین تا به منظور گرم نگه داشتن سیستم گرمایش طراحی شده اند. ویژگی هایی که آنها را منحصر به فرد می کند ، پیشرفته ترین مبدل های حرارتی چدن در این صنعت هستند که در Zanesville ، اوهایو با استانداردهای دقیق با کیفیت ، مهندسی محصول برتر و سیستم کنترل اختصاصی IQ کنترل می شوند ، که توسط شرکت بویلر ایالات متحده و هونول ساخته شده است. رهبر در کنترل راحتی خانه.


دیگ بخار گازی چدن شوفاژکار


عملکرد بی نظیر دیگ چدنی شوفاژکار  چدن ES2 the دیگهای بخار جایگزین بهینه برای خانه هایی با دودکش های موجود است.

آنها برای گاز طبیعی یا LP در دسترس هستند و می توانند به بسته های صرفه جویی در مصرف انرژی مجهز شوند تا طبق اکثر مطالعات ، میزان مصرف سوخت تا 15-20٪ کاهش یابد. ES2 AF 85٪ AFUE را بدست می آورد و سری 3 AFUE 84٪ را به دست می آورد.


اگر دیگ چدنی دودکش گزینه ای نباشد ، دیگ بخار گازی با گاز چدن ESC the تعادل مناسب دوام ، عملی و کارایی است. سیستم کنترل ضریب هوشی عملکرد دیگ شوفاژکار را کنترل می کند و ویژگی های اضافی صرفه جویی در انرژی را اضافه می کند.

این گاز با گاز طبیعی یا LP کار می کند ، 85٪ AFUE را به دست می آورد ، و دارای گشودگی مستقیم (افقی یا عمودی) و گزینه های منبع تغذیه است.
سری 2 ™ – این دیگ شوفاژکار پرفروش ترین دیگ چدنی شوفاژکار گازی چدن در آمریکا است.

این گاز با گاز طبیعی یا LP کار می کند ، دارای یک ژاکت استیل با دوام و دارای یک سیستم کنترل دیگ بخار به روز شده است. سری 2 AF 82٪ AFUE را کسب می کند.


این دیگ بخار گازی چدنی شوفاژکار است که برای خانه هایی با سیستم گرمایش بخار طراحی شده است. می توان آن را در خانه هایی با دودکش یا بدون آن نصب کرد.


دیگ بخار روغن چدن شوفاژکار


برنده جایزه ما 3 دیگ بخار آب چدن شوفاژکار با بهره وری بالا با استفاده از چربی می تواند صاحبان خانه را تا 49٪ در هزینه انرژی صرفه جویی کند. این یک دیگ جایگزین بهینه برای خانه هایی با دودکش های موجود است.

بالاترین بازده متوسط ​​را در کلاس خود دارد و دارای رتبه ای 87٪ AFUE است.  با طرحی که 85 درصد آن را جایگزین قطره ای با هزینه های نصب پایین تر می کند ، 85 درصد درجه بندی می شود.

این در دسترس برای کاربردهای آب یا بخار است و معیار صنعت برای دیگهای بخار روغن چدن بوده است.
برای مالکان خانه که به دیگ بخار روغن چدن چدن شوفاژکار احتیاج دارند ، یک دیگ چدنی شوفاژکار ایالات متحده است که با یک مبدل حرارتی چدن 3 چربی – دارای بهره وری بی نظیر 86٪ AFUE است.


شرکت بویلر شوفاژکار ایالات متحده ، برند برتر در زمینه گرمایش هیدرولیک ، بهترین قابلیت های مهندسی موجود در هر نقطه و خط گسترده ای از محصولات ساخت آمریکا را ارائه می دهد. برای اطلاعات در مورد دیگهای بخار شوفاژکار آب و چدن و ​​یا یافتن یک پیمانکار گرمایش حرفه ای در منطقه خود با ما تماس بگیرید.

مشاهده لیست قیمت محصولات شرکت شوفاژکار در لینک روبرو : شوفاژکار