دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تعمیر دیگ چدنی شوفاژکار

مرکز فعالیت ما تعمیر مکانیکی دیگ چدنی شوفاژکار دائمی چدن و ​​قطعات ماشین آلات است که به عنوان “قفل فلزی” نشان داده می شود. این رویکرد مکانیکی برای تعمیر قطعات حیاتی ماشین به عنوان راه حلی برای مشکلات جوشکاری یا جوشکاری تصور می شد.

Metal Locking از پمپ های کوچک آب گرفته تا تجهیزات عظیم تولید توربین ، از پمپ بنزین محلی گرفته تا بزرگترین کارخانه های تولید فولاد کشور ، رشد کرده است.

از گرما استفاده نمی شود ، بنابراین هیچ تنش ایجاد نمی شود و اگر ماشینکاری پس از تعمیر دیگ چدنی شوفاژکار برای اصلاح ناهماهنگی و تغییر شکل جنگ ضروری باشد ، بسیار کم است.

از آنجا که گرما وجود ندارد ، تعمیرات دیگ چدنی شوفاژکار قفل فلزی می تواند در مناطقی که شعله یا قوس جوشکاری ممنوع است انجام شود. تعمیرات دیگ چدنی شوفاژکار اغلب در محل انجام می شود ، بدون نیاز به جداسازی قطعات.

ما قادر به انجام این سرویس در فروشگاه خود یا فروشگاه خود هستیم! ما به خاطر توانایی خود در رسیدن سریع به مقصدها ، غالباً در عرض 24 ساعت و به صرفه ترین روش ، افتخار می کنیم. لطفاً برای نمونه ای از توانایی ما در بسیج و جلب رضایت مشتری در موارد اضطراری ، در صفحه Testimonial ما مشاهده کنید.

قفل فلزی چیست؟
1. یک وسیله حفاری از زاویه راست به ترک متصل شده است. یک الگوی سوراخ سوراخ می شود و در فواصل 3/4 “تا 1-1 / 4” اینچ از هم فاصله می یابد.

2. فلز بین هر سوراخ سوراخ شده با جدا کردن آن با ابزارهای پنوماتیک از بین می رود تا شکاف ایجاد شود. سهام خارج شده باریکتر از سوراخ سوراخ شده است ، بنابراین یک دهانه دندانه دار تشکیل می دهد.

3. قفل های ساخته شده از آلیاژ کششی بالا به شکاف وارد می شوند. این قفل ها به شکافی یکی در بالای دیگری سوراخ می شوند ، تا عمق محدود شده توسط ضخامت ریخته گری و با توجه به مقاومت مورد نیاز تعیین می شوند.

4- پس از نصب قفل دیگ چدنی شوفاژکار ، سوراخ هایی ایجاد شده و از اتصال دهنده های ضربه ای و رزوه ای استفاده می شود. اینها در تمام طول ترک لکه دار شده و با هم تداخل دارند. هدف آنها ، تا حدی پر کردن شکستگی با فلز جدید و ایجاد یک مهر و موم فشار است.

5. کل قسمت تعمیر دیگ چدنی شوفاژکار همانطور که اینجا می بینید کاملاً شسته شده و زمین را تمام می کند

از روش Metal Locking می توان برای ترمیم همه چیز ، از خطاهای ریخته گری ، ماشین آلات خراب و ماشینکاری نادرست تا موارد پیچیده مانند موتورهای دریایی و چرخ دنده ها استفاده کرد.

ما قادر به کار بر روی طیف گسترده ای از مواد از جمله موارد سخت شده و عملیات حرارتی هستیم. هنگامی که قطعات تعمیر شوفاژکار به راحتی در دسترس نیستند ، ما اغلب جایگزین های سفارشی را در داخل تولید می کنیم.

تعمیر و تعویض اجزای داخلی موتور برای صنایع خودروسازی ، لوکوموتیو و کامیون بخش عمده ای از تجارت ما را تشکیل می دهد. همه اینها محیطهای فوق العاده ای هستند که مهارت و دوام در آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

مشاهده لیست قیمت محصولات شوفاژکار در لینک روبرو : شوفاژکار