دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

پکیج زمینی شوفاژکار

پکیج زمینی شوفاژکار را به لحاظ ظرفیت،با توجه به شرایط آب و هوایی و نوع کاربری و سازه و متراژ ساختمان می توان،تعیین نمود. اما به طور سرانگشتی در مناطق معتدل به ازای هر مترمربع از فضای ساختمان (که دارای ارتفاع سقف نرمال 3 متر هستند) .

می توان ظرفیتی معادل 150 کیلوکالری بر ساعت را جهت تأمین گرمایش و تأمین آبگرم مصرفی در نظر گرفت. در تمامی مدل های پکیج زمینی شوفاژکار، استفاده از سختی گیردر مسیر ورودی آب به دستگاه الزامی می باشد،چرا که نصب سختی گیر جهت طول عمر و جلوگیری از رسوب زدایی زود هنگام مبدل های حرارتی پکیج زمینی شوفاژکار امری حیاتی است.

پکیج های زمینی شوفاژکار با داشتن 10 سال گارانتی دیگ چدنی و یک سال خدمات پس از فروش در سه نوع مدل و با کارکرد های متفاوت تولید شده و به بازار عرضه می شود که عبارتند از پکیج های سری P ، پکیج آذرخش و پکیج هورخش که در اینجا به طور خلاصه به معرفی آن ها می پردازیم.

پکیج زمینی شوفاژکار سری P


این سری از پکیج های شوفاژکار قابلیت تامین همزمان گرمایش و همچنین آبگرم مصرفی ساختمان را دارند و با داشتن نشان استاندارد ملی ایران و همچنین استفاده از قطعات معتبر اروپایی مانند پمپ گراندفوس دانمارک ، شیر SIT ایتالیا و … به محصولی با کیفیت تبدیل شده اند.

این دسته از محصولات در ظرفیت های 27000 تا 45000 کیلوکالری بر ساعت تولید می شوند و به طور کلی به دو دسته پکیج های بلند و کوتاه تقسیم بندی می شوند.

پکیج زمینی بلند شوفاژکار سری p


اگر بخواهیم به صورت کلی تفاوت اصلی این دستگاه را با پکیج زمینی کوتاه شرکت شوفاژکار بیان کنیم می توان به داشتن منبع ذخیره آبگرم در این پکیج ها اشاره کرد که این قابلیت باعث تغییر شکل ظاهری این دستگاه و ارتفاع بلند نسبت به پکیج زمینی کوتاه می باشد.

معمولا مخزن استفاده شده در این مدل ها، مخزن کویلی 20 تا 30 لیتری می باشد که به راحتی می تواند پاسخگوی نیاز مشتریان برای تامین آبگرم مصرفی باشد.

ویژگی پکیج زمینی شوفاژکار


تمامی مدل های پکیج زمینی شوفاژکار دارای پنل کنترل شامل ترمومتر ، مانومتر ، ترموستات و کلیدهای کنترلی می باشند که به صورت نصب شده روی دستگاه عرضه می شوند. 

همه مدل های پکیج زمینی شوفاژکار دارای دو نوع کوتاه و بلند هستند. نوع بلند آنها دارای منبع تولید و ذخیره آبگرم مصرفی از نوع کویل دار می باشد و دارای ارتفاع بیشتری نسبت به نوع کوتاه آن که دارای مبدل صفحه ای برای تولید آبگرم مصرفی است می باشد. 

دمای کارکرد پکیج زمینی شوفاژکار سری P ، نود درجه سانتی گراد است که نسبت به انواع دیگر آذرخش و هورخش حدود 15 درجه سانتی گراد پایین تر است. پکیج زمینی شوفاژکار دارای ظرفیت حرارتی حداقل 27000 و حداکثر 83000 می باشد که بنا به نیاز به پروژه در انواع مختلف تولید می شود.

مشاهده لیست قیمت محصولات شوفاژکار در لینک زیر

شوفاژکار